wtorek, 21 grudnia 2010

.........

Wracam po długiej nieobecności. Myślę, że teraz będę pisać częściej. Miałam nadzieję, że wrócę na swojego bloga jak gdyby nigdy nic i nie będę dzieliła się z Wami przykrymi wieściami, ale… Ostatnie miesiące były dla mnie trudne. Nadchodzące Święta nie będą takie jak zawsze, i chyba nic już nie będzie tak jak dawniej. Niestety, będzie to dla mnie pierwsza Wigilia bez mojego Taty…I choć nie jestem już małą dziewczynką to bardzo mi Go brakuje.
Świąteczne dekoracje u nas raczej skromne, choć choinka jak zawsze kolorowa. W kuchni dopiero się rozkręcam i mam nadzieję, że jeszcze do Wigilii podzielę się z Wami jakimś świątecznym przepisem. Na razie pozdrawiam przedświątecznie.


1 komentarz:

  1. dużo siły życzę. na dni przyszłe, na cały rok, który będzie za chwilę. dużo ciepła.

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...